.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختلاس ميلياردي در ورزش توسط یک آقازاده

در ادامه اقدامات مسئولان قضايي براي سالم سازي فضاي ورزش چند پيمانكار و برخي از مسئولان تربيت بدني كه در بين آنها ردپاي فرزند يكي از مديران ورزشي نيز ديده مي شود به دنبال ابهامات مالي كه در ورزش بوجود آمده است بازداشت شده اند و تحقيقات لازم در ارتباط با موضوع اختلاس ميلياردي در ورزش ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، چندي پيش به دنبال برخي ابهامات مالي در تربيت بدني استان تهران چند تن از پيمانكاران برخي پروژه هاي ورزشي به همراه چند تن از مشاوران مديركل تربيت بدني استان بازداشت شده و مورد بازجويي قرار گرفتند. درحالي كه مديركل تربيت بدني استان تهران به عنوان فعاليت هاي انتخاباتي از سمت خود استعفا كرده است و شروين اسبقيان به عنوان مديركل جديد جانشين عليرضا مددي شده است طي روزهاي گذشته برخي افراد مرتبط با اين پرونده نيز مجددا بازداشت شده اند. در مورد مبلغ اختلاس شده در اين پرونده ها نيز اظهارنظرهاي گوناگوني مطرح شده است كه از بين 5 ميليارد تومان تا 20 ميليارد تومان متغير است .

گرچه هنوز رقم دقيقي در اين زمينه بيان نشده است و به نظر مي رسد اطلاع رساني دقيق مسئولين پرونده به شفاف سازي و عدم انتشار اخبار و ابهامات متفاوت پايان دهد. در همين زمينه يكي از مسئولان ورزشي كه به نوعي با اين پرونده در ارتباط است به بازداشت بيش از 10 پيمانكار مرتبط با اداره كل تربيت بدني استان تهران اشاره كرد كه براي گرفتن پروژه هاي اجرايي دومين دوره بازيهاي كشورهاي اسلامي مراودات مالي با برخي ها داشته اند.

در اين بين گفته مي شود يكي از آقازاده هاي ورزشي نيز كه در اين ماجرا دخالت داشته است روز يكشنبه بازداشت شده و در يكي از شعب قضايي مورد بازجويي نيز قرار گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.